Drogok

2011.02.05. 20:45 tfoldblog

Mindenek előtt leszögezném, hogy a blog szerkesztői életükben nem láttak, fogyasztottak, tapintottak, vettek, eladtak, ajándékoztak, cseréltek illegális kábítószereket, sőt a blog olvasói sem, meg amúgy sem tudjuk, hogy az mi az… és nem is érdekel.

Viszont a blog fontos célja az ismeretterjesztés, különösen fontos ez egy ilyen számunkra és olvasóink számára is ismeretlen területen. Tehát ami most következik, az más utazóktól szerzett információk összefoglalása, ebben különösen nagy segítségünkre volt Egon, a német hátizsákos. Köszönet neki és akkor a kincstári bevezető után kezdjünk bele!

Thaiföldről elég elterjedt az a nézet, hogy aki idejön, nagyon könnyen és olcsón kaphat nemi betegséget, csípős ételeket, hamis D&G táskát és füvet. Ez utóbbi legenda abból származik, hogy egyes helyeken (Bangkokon kívül mindenhol ahol voltunk) minden harmadik utcasarkon felhangzik az ismert kérdés. De ezek a jutányos áron kínált pakkok alig vagy egyáltalán nem azt tartalmazzák, amit a vevő szívni szeretne. Úgyhogy itt is érvényes a cipővásárlás első szabálya: mindig szagold meg mielőtt megveszed!

Ezzel még nem szolgáltattam óriási újdonságot az olvasóközönségnek, akik ugye soha, semmit, semmikor. Viszont most jön egy durvább dolog, ezt szabadfordításban idézem Egontól, a helyín Samui. Szóval idézet:

„Bandukoltam hazafelé a Green Mango-ból, ahol veletek is találkoztam, nagyon ráértem, mert a szobatársam házibulit tartott, amire ugyan kaptam meghívót, de nem voltam bulihangulatban. Ekkor hangzott fel a már ismert kérdéssor: „Taxi? Weed?” /Samui-n főleg a motoros taxisok „árulnak” -M/ Gondoltam, miért is ne, hátha. Odamentem, mondom mindenek előtt megszagolnám. Nem tetszett neki, de megmutatta, elég jellegzetes szaga volt, nálunk ezt teának hívják és már az oviban is rendszeres fogyasztó voltam, ott ingyen adták. Mondom neki, hogy drága barátom, téged bizony átvertek, mert ez nem weed, további jó éjszakát, örülök, hogy szórakoztattál. Mentem tovább és úgy gondoltam le van tudva a dolog, de 100 m után jön megint a taxis, a robogóján, mögötte egy másik, azon a taxis mellett egy utas is. Az új taxisnál egy tekintélyesebb csomag, amit már dugnak is az orrom alá, hogy ez már tényleg weed. Az volt. Az „utasról” annyit, hogyha egyenruhában van, még akkor is kevésbé tűnik rendőrnek, mint így. Mondtam is, hogy nem tetszik ez a csávó, amire a kéttaxis röhögött, a mufurcképű, meg ült tovább, mint szar a fűben. Egyszerűen egyértelmű volt, mellesleg ő volt a második rendőr akit láttam Thaiföldön és az első alkalom amikor rendes füvet.” –Zárja történetét Egon.

A cipővásárlás második szabálya: ne legyen két robogónyi tanú.

Következzen egy kis magyarázat. Itt elég szigorú ilyen szempontból az „igazságszolgáltatás”, csempészésért lazán kiosztanak egy piros lapot (halálbüntetés), birtoklásért is röpködnek illetve röpködnének a 20-30 éves ítéletek. Bevezetek az olvasóknak valószínűleg eddig szintén ismeretlen szót: korrupció. A zseniális tiltás eredménye, mint ahogy ez a taxis-rendőr szövetség is (összefújja a szemetet a szél).

Aki tényleg venni akar, annak hoznak is, egyből tetten is érik, a rendőr meg megkapja aznap este a kéthavi fizetését a naiv utazó költségvetéséből. Kokainnal ugyanez. Mindenki jól jár.

 

 

 

süti beállítások módosítása